تلفن‌ همراه جاسوس
مرجع سخنرانی ها و آثاراستاد علی اکبر داراب کلائی
استاد علی اکبر داراب کلائی ، دارابکلاء شهر ساری متولدشدند ایشان در سن 17 سالگی وارد حوزه شدند . و برای ادامه تحصیل به شهر مشهد مقدس عزیمت نموده و دروس حوزه را تا سطح خارج در حوزه علمیه این شهر ادامه دادند .درحال حاضرساکن تهران میباشند که در زمینه خانواده و سبک زندگی و مسائل روز مقالات متعددی به رشته تحریر درآورده است. برای کسب اطلاع بیشتر به قسمت زندگینامه مراجعه فرمایید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت تحلیلی-سیاسی-اجتماعی-فرهنگی و آدرس dalel.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 9972
تعداد مطالب : 302
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ گالری تصاویر سوسا وب تولز





در اين وبلاگ
در كل اينترنت


تعبیر خواب آنلاین


استخاره آنلاین با قرآن کریم


آمار مطالب

کل مطالب : 302
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 19
باردید دیروز : 39
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 169
بازدید سال : 1074
بازدید کلی : 9972
تلفن‌ همراه جاسوس

 
تلفن‌ همراه جاسوس 
 

تلفن همراه جاسوس چیست؟ تلفن همراه جاسوس از چه کار بردهای متفاوتی برخوردار است؟ اگر می‌خواهید بیشتر بدانید پس به خواندن ادامه دهید.
تصور کنید که یک تلفن همراه به طور مخفیانه رفتار شما را زیر نظر دارد. تصور کنید تلفن همراه‌تان نظاره‌گر اقدامات شما است و همه چیز را در حافظه‌ی خود ثبت می‌کند. غیر ممکن به نظر می‌رسد؟ اما متأسفانه باید بگوییم غیر ممکن نیست. در حقیقت تلفن‌های همراه را می‌توان جهت رد گیری رفتار کار بر و ضبط مکالمات انجام گرفته و پبامک‌های رد و بدل شده از طریق این تلفن‌ها به کار گرفت.
تلفن جاسوس یک تلفن همراه یا یک ابزار جاسوسی است که کار بر را قادر می‌سازد مکالمات یا دیگر فعالیت‌هایی که از طریق تلفن انجام می‌گیرند را تحت نظارت قرار دهد، شنود کند یا ضبط نماید. تلفن‌های جاسوس می‌توانند از کار کردهای گوناگونی برخوردار باشند. این تلفن‌ها را می‌توان به عنوان ابزار شنود به کار گرفت و از طریق آنها مکالمات را رد گیری کرد. این تلفن‌ها به طور گسترده توسط سازمان‌های مخفی استفاده می‌شوند تا فعالیت‌های مجرمانه که از طریق شبکه‌های تلفن همراه انجام می‌گیرند را بتوان کشف کرد. از تلفن‌های جاسوس می‌توان جهت رد گیری تماس‌های گه گاه و ضبط فرکانس تماس‌های مربوط به شماره‌های مشکوک بهره گرفت. از این تلفن‌ها هم چنین می‌توان جهت نظارت بر فعالیت‌ها در منزل و محل کار استفاده کرد آن هم هنگامی که صاحب تلفن خودش در محل حضور ندارد.
سابقاً جهت شنود مکالمات تلفنی از تکنیک‌های ساده‌ی نصب سیم‌های مخفی استفاده می‌شد. سازمان‌های مخفی و مقامات امنیتی معمولاً از شیوه‌ی شنود ارتباطات تلفنی به عنوان ابزاری جهت رد گیری رفتار افراد مظنون استفاده می‌کردند. این امر مقامات امنیتی را قادر می‌ساخت تا مکالمات تلفنی مربوط به خط تلفنی که به آن سیم مخفی وصل شده بود را شنود کنند. با این حال، با پیش رفت فناوری انجام فعالیت‌های جاسوسی نیز آسان‌تر شد.
 
امروزه نرم ‌افزارهای قابل نصب را می‌توان در راستای ضبط تماس‌ها و پیام‌های تلفن‌های همراه به کار گرفت. سیستم‌های جاسوسی از تلفن‌های همراه نیز وجود دارند که از طریق آنها هنگامی که کار بر تلفن همراه با شماره‌ی مشخصی تماس می‌گیرد فرد جاسوس به طور اتوماتیک مطلع می‌گردد. برخی از برنامه‌های نرم ‌افزاری هستند که می‌توان آنها را بر روی تلفن‌های همراه بار گذاری کرد و جهت ثبت پیشینه‌ی‌ تماس‌ها، ضبط پیام‌های متنی، و نظارت بر فعالیت‌های اینترنتی صورت گرفته به کمک تلفن همراه استفاده کرد. برخی از این برنامه‌ها هم چنین کار بر را قادر می‌سازند از یک شماره تلفن از قبل تعیین شده به یک شماره تلفن مقصد زنگ بزند و فعالیت‌های شماره‌ی مقصد را رد گیری کند. فناوری «Phone Dead» یک فناوری نسبتاً جدید است که استفاده از تلفن همراه به عنوان تلفن جاسوس را امکان پذیر می‌سازد حتی هنگامی که تلفن همراه خاموش است. در این حالت، تلفن همراه به گونه‌ای پیکره بندی می‌شود که در حالت «ghost mode» فعالیت می‌کند و به تماس‌های دریافتی بی سر و صدا پاسخ می‌دهد.
تلفن‌های همراه را با اجرای تکنیک‌های نوین جاسوسی می‌توان به ره گیرهای تماس و پیام متنی یا رد گیرهای سیستم جهانی ارتباطات موبایلی تبدیل کرد و بدین ترتیب از آنها به عنوان ابزارهای جاسوسی بهره گرفت. تلفن‌های همراه جاسوس در کنار رد گیری پبام‌ها و مکالمات می‌توانند کار بر طرف سوم را از تماس‌های گرفته شده توسط تلفن هدف آگاه سازند. تلفن‌های جاسوس را هم چنین می‌توان با بهره گیری از فناوری‌های جی. پی. اس. در راستای رد گیری موقعیت مکانی کار بر هدف به کار گرفت. این تلفن‌ها را می‌توان به گونه‌ای برنامه ریزی کرد که در طول بک مدت زمان از قبل تعیین شده صدا یا تصویر را ضبط کنند.
تلفن‌های همراه جاسوس به نگرانی‌های حقوقی و اخلاقی دامن زده‌اند. مزیت مثبت این تلفن‌ها آن است که والدین می‌توانند با استقاده از آنها رفتار فرزندان خود را تحت نظر بگیرند. تجار نیز می‌توانند از آنها جهت رد گیری فعالیت‌ها در محل کسب و کار خود استفاده کنند. مهم‌ترین کار برد تلفن‌های همراه جاسوس در زمینه‌ی رد گیری فعالیت‌های مجرمانه است. اما این تلفن‌ها یک روی دیگر نیز دارند که مزیت مثبتی محسوب نمی‌شود و آن دست رسی آسان به نرم‌ افزارهای تلفن‌های همراه جاسوس است. بدین ترتیب تلفن‌های همراه را به آسانی می‌توان به تلفن‌های جاسوس تبدیل کرد. دست رسی سریع به این نرم‌ افزارها باعث شده است که تلفن‌های جاسوس در معرض استفاده‌های غیر قانونی قرار گیرند. کار بران خبیث تلفن‌های همراه می‌توانند به طور غیر مجاز به تلفن‌های همراه کار بران دیگر دست رسی پیدا کرده و امنیت کلی شبکه‌های تلفن همراه را کاهش دهند.
شاید نکته طنز آمیز ماجرا این باشد که همان فناوری‌ای که به شما کمک می‌کند تا با دنیا در ارتباط بمانید هم چنین می‌تواند افرادی را قادر سازد به طور غیر مجاز به اسرار زندگی‌تان دست رسی پیدا کنند.


تعداد بازدید از این مطلب: 60
موضوعات مرتبط: علمی و فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود